.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داماش گیلان فاتح دربی شمال کشور شد
تنها گل این دیدار در دقیقه 24 بازی با سانتر مهدی مهدوی کیا از نقطه کرنر و ضربه سر جهانگیر عسگری به ثمر رسید.
داماش گیلان فاتح دربی شمال کشور شد

داماش گیلان با تک گل جهانگیر عسگری در انزلی فاتح دربی شمال شد.

تیم‌های فوتبال ملوان و داماش گیلان عصر امروز در هفته یازدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم داماش با یک گل که در نیمه نخست بازی به ثمر رسید تیم میزبان را شکست داد.
تنها گل این دیدار در دقیقه 24 بازی با سانتر مهدی مهدوی کیا از نقطه کرنر و ضربه سر جهانگیر عسگری به ثمر رسید.
احمد صالحی داور این دیدار به جهانگیر عسگری، افشین چاوشی، فرزاد محمدی و عباس آقایی از داماش و بابک پورغلامی از ملوان کارت زرد نشان داد.
از دقیقه 80 بازی تعداد زیادی از تماشاگران ملوان ورزشگاه را ترک کردند.
داور این دیدار دو دقیقه در نیمه نخست و پنج دقیقه در نیمه دوم مسابقه اعلام وقت اضافه کرد و این مسابقه در مجموع هفت دقیقه وقت اضافه داشت.

* حاشیه‌های بازی

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و داماش در حالی از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد که حساسیت این بازی باعث شده بود برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند. این بازی حواشی دیگری نیز داشت که در زیر می خوانید:

- برخلاف اعلام هیئت فوتبال استان گیلان که گفته بود برای این بازی 9000 قطعه بلیط فروشی می شود حدود 11000 نفر برای دیدن بازی در ورزشگاه تختی انزلی حضور پیدا کرده بودند.

- حدود 1000 نفر از هواداران تیم فوتبال داماش با اسکورت ماموران نیروی انتظامی در ورزشگاه تختی انزلی حاضر شده بودند و در حالی که 5 دقیقه به آغاز بازی مانده بود ، اجازه حضور به آنها در سکوهایی که برایشان تعیین شده بود داده شد.

- اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در ورزشگاه حضور یافته بود تا از نزدیک به همراه همکارانش در ورزشگاه تختی انزلی این بازی را زیر نظر داشته باشند. وی پیش از شروع بازی در کنار زمین حاضر شده بود تا از شرایط ورزشگاه و استقرار هواداران دو تیم بازدیدی داشته باشد.

- با توجه به حساسیت بازی غلامرضا بهروان نیز به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شد.

- هواداران دو تیم در زمان بازی با توهین به هم چندین بار در حضور رئیس کمیته انضباطی یکدیگر را با الفاظ رکیک مورد خطاب قرار دادند.

- اواسط نیمه دوم زمانی که زنیدپور بازیکن تیم داماش، درهنگام تعویص به آرامی در حال ترک زمین بود، جراح کار بازیکن تیم ملوان با هل دادن وی به سمت خارج زمین واکنش کادر فنی و هوادارا ن تیم فوتبا داماش را بر انگیخت.

- کادر فنی، بازیکنان و هواداران تیم فوتبال ملوان در نیمه دوم نسبت به دو صحنه مشکوک اعتراض داشته و ادعا کردند که داور دو پنالتی را برای آنها نگرفته است. این دیدار در پایان یک بر صفر به سود داماش به پایان رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.